Gårdagens avsked....

Lördag igår, hade en bra och skön dag trots att det inte blev nån tattoo-mässa... Pappa åkte på halsfluss så då bidde det ju inget, emn som sagt gjorde inte så mycket. Då fick jag ju en anledning att ha ytterligare en pyjamasdag.

På kvällen dock blev det middag på Gastons för att säga hejdå till Sara, en arbetskollega, som nu valt att flytta tillbaka till Bålstad. Va en jättemysig middag, men Sara (om du läser detta) du kommer att vara mycket saknad. Men jag vet ju vem jag ska ringa nästa gång det bär av till stora staden igen. Så ha din mobil vid dig "at all times", man vet aldrig när jag får ett ryck ju.



Nu ska jag åka iväg på kalas, egentligen skulle jag ha haft kalaset hemma hos mig, men min farmor är en gammal dam som inte gärna går ut när det blåser. Och ni som varit på västkusten vet ju att detta är en väldigt blåsig kust på hösten... *ler*

Så tills nästa gång....

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad fint :) kommer sakna dig med och alla jätte mkt!!!... det är bara att slå en pling sen ju :D



kram!!

2009-10-04 @ 20:25:04

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0