Mycket franskt....

Nu har det under en tid varit mycket fransk manikyr tycker jag... Inte för att jag har något emot det, snarare tvärtom det kan vara skönt att låta hjärnan vila lite ibland. Men nu e jag bra sugen på att riktigt överdekorera. :-)

I alla fall så va det dags för Louisen att få nya naglar i onsdags och denna gången blev det franskt med lite folie.

Och idag har det varit fredag hela dagen... Jag har bara slappat, en riktig slappefredag. Det har varit njutning 100% och inte göra nånting ALLS. Hihihi... Så kan man ju göra ibland....


Så till nästa gång vi hörs....

Kommentarer
Postat av: Karin

Fint...som vanligt...)

2009-10-02 @ 20:02:48
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: pella

hej hopp vad kul äntligen har du blogg hittade dej via karin :) får man fråga varför du valde le och jobbar du fortfarande med p.nails? pella

2009-10-04 @ 09:50:16
URL: http://jevalia.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0