Håll i hatten....

Nu kände jag att det va dags att ta sig i kragen gällande bloggandet... För mig e det här med bloggandet ett problem eftersom jag inte vet vad jag ska skriva.

Jag vill inte bli för personlig i min blogg, samtidigt vill man ju dela med sig av sin vardag... Lurar och klurar över hur jag ska göra det bättre... Kom gärna med förslag på vad ni vill läsa om...

Jag har i alla fall en kavalkad av nagelbilder som jag gärna vill dela med mig av.

Och för Er som undrar om jag tar emot nya kunder;
JAAA, jag tar emot nya kunder, men bara i den mån jag har tid. Jag jobbar ju som sagt inte med naglar på heltid utan detta är en hobby som jag har och allt hänger på hur mycket jag orkar och hinner med efter mina ordinarie arbetstider. Om Ni e sugna på naglar.
Använd kontaktformuläret här på bloggen och maila mig dina frågor och undringar så lovar jag att återkomma snarast!


Nu har det blivit ordning på lillasyster igen, så nu har hon naglar igen efter en tids uppehåll.

Passade även på att fixa mina egna nails... Så bidde dom...

En ny kund som jag träffade på bussen, av en ren slump. Tänk så kul...

Bilderna som ni sett hittills har jag jobbat med akrylfärg och fineliners på. Kul teknik att jobba med och det bliiiiir ju så snyggt!

Har fler bilder att bjuda på, men får ta dom vid ett senare tillfälle, nu måste jag springa iväg till spisen ocg fixa lite mat så vi får äta lite också... =)

Nästa gång dröjer det inte lika länge... Proooomise...

Kram på Er alla

Kommentarer
Postat av: Lotte

Wohw, you makes beautiful nails! Your nails are so special!

2011-02-26 @ 15:27:39
URL: http://www.beautifulthingsz.blogspot.com

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0