..... schhhhh .... *tyyyssstnad*

Nu e ju klockan sådär mycket igen. Denna dagen har verkligen sprungit ifrån mig, begriper inte varför allt ska gå så fort. Men jag har i alla fall varit duktig idag och tagit mig i kragen.
Efter ett litet tags frånvaro gällande träningen så har jag nu återupptagit denna idag igen och det känns såååå skönt. Det gäller bara att ta tag i det.

Har lite bilder åt er att visa... Kommer fler om nån dag, har inte haft kameran in action så den åker med till jobbet imorgon för att knäppa en bild på mitt senaste alster.
Men som sagt; här kommer några...


Annas naglar, blev zebrarandigt denna gång... Niiiice


Sen har även
Lina fått sina förnyade inför midsommar...

Förresten så måste jag ju berätta... När Anna va här passade jag även på att köpa hennes kalender som är en välgörenhetskalender där intäkterna för kalendern går till Willefonden,
en fond för barn med odiagnostiserade hjärnsjukdomar.

Ni måste absolut gå in på bloggen och läsa mer om detta otroliga projekt
calendargirls.blogg.se

Vad har mer hänt för skoj då? Joooo, Samson har ju fått leka med sin kompis Enzo medans jag och Lina haft kafferep... Linas älskling Oskar fick såklart också vara med på kafferepen... Det har hunnit bli några stycken nu... *fnissar*
Trevligt att ha nån att kafferepa med... =)

Och inte nog med kaffe, vi har även lyckats med sushi...



Sådär ja... Nu ropar sängen definitivt efter mig... Jag hör hur den tillochmed bönar och ber att jag ska komma och krypa ner, så det e bara att gör som den säger.

Natti natti allihopa...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sweet!

2010-06-24 @ 00:21:10
URL: http://miranna.se
Postat av: keit

Vilka härliga bilder gumman. Man får merkligen sommar känsla. Härligt härligt. önskar dig en riktigt fin midsommar och ta hand om dig. Själv är jag på väg till Göteborg .-) Ska bli skojsigt. pÖZZ

2010-06-24 @ 10:41:05
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Enzo

Åååh så snygg jag å min bästis ääär!!!

Matte är glad att hennes rynkade panna inte syns på bilden. Jag saknar min BFF och vill leeeeka!!! Jag har fått flexikoppel nu... :)

2010-06-28 @ 10:56:32
URL: http://vildljus.blogg.se/
Postat av: Kimberly Engqvist

Du verkar verkligen bra på naglar så jag har tänkt fråga om ett tips :) Du vet när man gör fransk manikyr? Typ rosa bas/vita tippar? Hur gör man så att det blir SNYGGA vita tippar?! Har alltid problem men det och det ser verkligen inte bra ut även fast jag använder mallar, för när jag drar bort dom så försvinner det vita ibland för att det har fastnat på mallarna :(

2010-07-19 @ 23:09:15
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0