Blubb blubb....

Hej hej!

Till att börja med så får jag väl ännu en gång be om ursäkt över min frånvaro, men jag tror att det e lika bra att ni vänjer Er....

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, bara skoja... Det e som vanligt mycket i min vardag. Men jag ska försöka att bli bättre på det....

Denna gången bjuder jag på mitt senaste verk i nagelverkstan, tema fiskar... *ler*.... Det blev som ett litet akvarium i varje nagel... Som jag skrattade när jag gjorde dom, och V också för den delen....




Nu e det inte långt kvar till jul heller... Har dock inte blivit så många julnaglar gjorda ännu, men det kommer ett par nu i veckan som kommer så då hoppas vi på lite bilder på dom... *ler*

Som sagt jag lovar att återkomma.... Tjing så länge.... *vinkar på er alla*

Kommentarer
Postat av: Karin

Superläckert..:)

2009-12-03 @ 21:49:12
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anneli

Härliga bilder!!!! kanonfina naglar!

2009-12-04 @ 09:39:33
Postat av: titti

som vanligt gumman super fina (",)

2009-12-05 @ 23:53:32
Postat av: Liv

Åh så himla fina, har du köpt fiskdekorationen lr? Skitcoola

2010-04-08 @ 19:33:45
URL: http://lifeisajungle.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0