Härligt....

Jag njuter i fulla drag av min ledighet... Hur skönt är det inte att få sovmorgon 5 dagar i rad? Det innebär att jag har två dagars sovmorgon kvar.

Julfirandet har trots den ångesten jag till en början kände gått väldigt bra. Hunnit fara runt och fira med både min egen och min sambos familj. Måste nog ändå få säga att det e skönt att det e över för denna gången.

Bara nyår kvar nu.
Den kommer att firas på hemmaplan. Detta för att min lilla vovve blivit skotträdd.. *stackaren*
Förhoppningsvis kommer svärfar hit på nyår och käkar middag med oss. Han ville vara lite flexibel, *fniss*....
"- Man vet ju aldrig om det e en snygg donna som bjuder ut en."

Får bjuda på två nagelbilder också... Vassego....



Lollos nyårsnaglar...



Lillasysters julnaglar...

Nu ska jag ut och mysa med min lilla rädda vovve... Förrsten så passade han på att "tomta" lite under julhelgen, så här söt va han med min underbara sambo...



Ha en skön helg så ses vi snart igen... Och hörrni, kom ihåg att kommentera lite med... *hihihi*

Kommentarer
Postat av: keit

Åååååh va sött :-) Älskar din osa färg på din sida. Blir så glad och får massa energi av det :-) Kram kram

2009-12-27 @ 00:11:52
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0