Snart jul igen....

Jag vet att det är många som tycker om denna tiden på året... Men jag kan väl säga att jag inte är vidare förtjust i den.
Jag har väldigt svårt för den här köphetsen som julen tycks handla om, samt alla måsten som kommer kring julhelgen.
Själv vill jag bara vara hemma och tro det eller ej, faktiskt inte göra nånting alls! Men som ni säkert också förstått så är även jag utsatt för alla måsten. Så min jul kommer att bestå av lite farande och flängande fram och tillbaka mellan hem och olika familjemedlemmar på både min sida och sambons sida, så det är minsann ingen lugn jul här inte... Faaaaast, jag antar att man inte ska klaga, mina tankar går ofta till dom som faktiskt ingen har, som är ensamma.
Jag har ju åtminstone en härlig familj som jag kan fira med.

I veckan som varit har jag i alla fall hunnit med ett par set med julnaglar, dock glömt fota alla, men ett juligt set kom jag ihåg att fota.


Dattas julnaglar 2009

Nu ska jag gå och göra mig i ordning inför kvällen. Blir biomys med min älskling och därefter lite god middag på nån härlig restaurang, vet dock inte vilken ännu. Får se vad vi är sugna på.

Så till Er alla från mig en önskning om en härlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: titti

som vanligt fiint

2009-12-15 @ 09:41:11
Postat av: Karin

ja folk e galna...pöss fining..

2009-12-15 @ 20:20:01
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: anna

Hej , jag bor i halmstad och undrar om det finns någon affär här där man kan köpa gele och andra nagel saker ? :) tacksam för svar .

2009-12-16 @ 08:17:42
Postat av: Marita

Jätte snygga naglar:) Jobbar själv med Creativs produkter.

2009-12-18 @ 06:33:52
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag håller med dig, men jag tycker att man gör som man vill över julen, jag vägrar att göra alla "måsten" om jag inte vill det. Och julklappar överdriver inte jag, det är tanken som räknas :-)



Vad har du för program när du gör sina bilder, e d ps?

2009-12-19 @ 13:06:59
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0