Efter mycket påtryckningar....

Då så, då va det då dags att kasta igång min alldeles egna nagelblogg...

Kommer ge lite tips och trix... Dock kommer jag inte dela med mig för mycket av det goda då man behöver ha vissa affärshemligheter för sig själv.

Till att börja med så e jag utbildad inom gele, i grunden märket Professionails men alldeles nyligen gått över och blivit diplomerad i Light Elegance. Superskön och kanonbra gel att jobba med, dessutom bör nämnas att man även som allergiker kan använda denna gelen då den är "hypo-allergenic". Tummen upp för detta!

Mitt första inlägg kommer inte att bjuda på så mycket, men jag LOVAR att jag ska försöka uppdatera med jämna mellanrum.

Min söta arbetskollega gillar glitter och glam så då blev det detta här...



Pöss och kräm Följ min blogg med bloglovin
Kommentarer
Postat av: Karin

Och VEM kan ha gjort dessa påtryckningar...he he

2009-09-13 @ 23:11:31
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0