Hmmm, rubrik.... Ingen rubrik....

Tycker det e svårt med rubriker jag, det ska vara så kitschigt jämt.... Men idag låter jag helt enkelt bli rubriken....

Idag hade jag faktiskt en ny kund, tar ju tyvärr inte in så mycket nya kunder eftersom jag behöver ha lite fritid ibland också, men detta va så kul eftersom det va en rekommendation via Karins blogg efter att jag hade varit där och gjort min come-on over till Light Elegances produkter.

Så att idag va alltså Camilla här, på henne blev det franskt med lite handmålade "tigerstripes" och några blå stenar eftersom vi körde med blått tema.




I övrigt har dagen varit lugn, varit och beställt lite tårtor inför helgen då vi ska på kalas för att fira mig, min sambo och hans lillebror samt svärmors gubbe. Alla e vi septemberbarn. 

Blir förresten chokladmoussetårtor, ååååh dom e så goda.


Nu så ska jag sätta mig och kika på lite Idol sen blir det tidigt i säng idag... E lite trögstartad på morgnarna!

Så till vidare..... 

Kommentarer
Postat av: Karin

Wooohooo...du rockar bruden..:)

2009-09-23 @ 20:33:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

Jätteläckra snyggt med två färger måste prova kramiz

2009-09-28 @ 07:20:58
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

jätte snygga naglar gör du! superduper! kram!

2009-09-30 @ 08:50:38
URL: http://annesommar.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0