Nya produkter för djurägare

Glömde ju förresten... Måste ju bara informera alla Er djurägare därute att det kommit in en ny produktserie för djur på vår salong. Låter kanske knasigt, men det är tydligen inte helt ovanligt att katt- och hundägare väljer att tvätta sina utställningsdjur med salongsprodukter. Detta är dock inte helt bra då djur har ett annat pH-värde än vi människor.
Så därför finns nu JPpet hos oss på Lockcenter i Halmstad. Så har ni vägarna förbi så kom gärna in och få mer information eller gå in och läs mer om produkterna på: www.jppet.com

Jag har redan dragit mitt strå till stacken och inhandlat schampoo och rengöringsservetter till min vovve...

 

Pöss och kräm på Er igen 

Kommentarer
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

Det visste jag inte om ph värdet. Vilken bra julklappside! jag har inga husdjur men syrran är nybliven hundägare. många höstkramiar Heidi

2009-09-22 @ 09:22:21
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Malin

Hit kommer jag tillbaka fler gånger :)

Kram

2009-09-22 @ 17:38:26
URL: http://crazyaboutpink.com

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0