Lite nytt från helgen...

I helgen va det så dags igen för L och hennes mor att få naglar. Bidde lite rosa tema. Sånt e ju lite skoj.

Hade även L.K på besök här och även hon fick sin nails fixade, där bestämde vi dock att det va franskt, klassiskt som skulle gälla, men det är svårt att hålla tillbaka på dekorationer så det bidde i alla fall ett litet blomstersticker.

=)

Helgen i övrigt har varit lugn.
Jobbade på lördagen på salongen (som frisör då vill säga), men eftersom det va så lugnt med kunder så slutade jag lite tidigare. Ringde L och sa till henne att hon och mamsen kunde komma tidigare om du ville, och så blev det.
Söndagen va jag faktiskt för första gången sen annandag jul och hälsade på min familj i O-ström, och livat va det där som alltid. Barnen som stojar och stimmar... Men jag antar att jag inte ska klaga, när jag kommer hem så e det tyst och lugnt i alla fall... *skrattar*

Och så va det måndag idag och då har jag även passat på att besöka min farmor, va bara tvungen att klippa henne, det va väl typ 3 månader sen sist och tro mig, långhårig va hon... =)

Så nu e det snart dags för jobb imorrn igen, hoppas att det blir lite mer och göra, det märks att alla har varit och klippt sig innan jul och nyår, det e alltid en lugnare tid efter nyår.





Nu blir det till och hoppa in i duschen för att strax skutta i säng. Men vi hörs och ses snart igen.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hm... Nu blev jag sugen på Rosa naglar :-)

2010-01-12 @ 19:51:28
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: AnnLouise

Jätte snygga! guuuu va du e proffsig! ;o)

2010-01-16 @ 21:13:59
URL: http://annesommar.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0