Konstig känsla....

Idag har jag en sån där konstig känsla i kroppen...

Kan inte riktigt sätta fingret på känslan, men sannolikt är det så att det har att göra med denna dagen i sig att göra. Saknaden av många som inte längre vandrar bredvid oss här på jorden.
Det är liksom en känsla av tomhet, saknad, bitterhet, ilska, ledsamhet.... Ääääh, vet inte allt jag känner, konstigt känns det i alla fall....

Va och hälsade på mammas grav idag i alla fall, som tragiskt nog omkom i en bilolycka -93. Jag skulle precis fylla tio år när detta hände och hon va så ung endast 27 år hann hon bli. Känns så orättvist... LIVET ÄR ORÄTTVIST!!!! Vad hade hon gjort för att förtjäna det?

Och sen har vi min bästaste saknade vän Christian, som tragiskt nog valde att avsluta sitt liv hastigt för 3 år sedan.
Självmord.... VARFÖR??? Varför i hela jävla helvete gör man så? (förlåt att jag svär)...

Men det är så mycket känslor.... Kanske är detta något ni funderar över varför jag skriver... Men tanken med denna bloggen är ju givetvis att jag ska skriva om naglarna i första hand och sen nån gång väljer jag att dela med mig av mig själv och min tillvaro... Och detta finns i mitt liv, mycket tankar kring mina saknade.... Och det gör ont, varje dag, men man överlever... Det måste man....



Tänder ett ljus för mina saknade...


Kidda och jag på hans sista födelsedagsfest -06


Bilder på mamma som 16-åring tagna sommaren -82

Jag hoppas att Ni, även om detta är en tung dag för mig, haft en bra dag i alla fall....

Kram på Er...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) förstår din känsla som du inte kan beskriva för jag förlorade min mamma när jag skulle fylla 13 år. Denna helgen e tung liksom julen som stundar för vår dörr man känner sej lite mer bräcklig under dessa högtider eller vartfall jag..... den som inte förlorat någon förstår verkligen inte.... en tanke till dej



måste bara fråga har du gått hos bojan? det har jag kram



2009-11-01 @ 09:31:46
URL: http://jevalia.blogg.se/
Postat av: Nagelhexe

Förstår hur du känner dig. Man känner sig så maktlös och man måste få sörja man saknar ju dem oerhört!! iaf jag saknar de mina. Ska tänka på dig. Kramiz

2009-11-09 @ 10:33:45
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Nagelhexe

Hej Gumman Tack för att du tyckte till om mina Halloween naglar, jag som trodde att jag skulle få göra "hemska naglar" o köpte dekorationer hos Karin men inte nåt utan de ville ha "vanliga franska" så jag gjorde på mig själv så jag fick göra några iaf :) på FB hittar du mig Heidi Hellman prata vidare där+ stor kramiz från ett regnigt el Stockholmo Heidi

2009-11-17 @ 09:01:44
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0