London i bilder....

Hej mina vänner....

Det blir inte så mycket text idag. Tänkte att jag lägger upp några bilder istället idag. Bilderna är ifrån resan till London förra helgen. Var på frisörmässan Salon International 2009. Fantastisk upplevelse som jag mer än gärna gör om igen...







Jag shoppade inte loss så hårt som jag hade hoppats på att jag skulle göra och tur va väl egentligen det för annars hade det blivit övervikt att betala på flygplatsen, men nåt fick jag med mig hem och detta va det allra bästa!






Så va det med detta... Berättar mer i nästa inlägg, så håll ut eller skicka era frågor så kommer svaren... *ler*

Kommentarer
Postat av: Annica

Men shit va snygga skor och klänning! Jag vill oxå ha!!! Assnygga verkligen!

Ser ut som att du hade det trevligt :-)

2009-10-26 @ 20:22:07
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

nu har jag (änteligen) länkat till dig. Ikväll hoppas jag att jag kan sätta mig o göra mina halloweennaglar men när man som du har naglarna på fritiden så hinner man inte med allt:)

Kramizzar i massor

2009-10-28 @ 09:56:13
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: kerstin

Gud vad snygg klänningen var, annie! Så mycket Du! (:

2009-11-02 @ 19:47:18

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0