Aktiv dag, men... Känner mig.....

Ja, jag måste nog få erkänna att jag känner mig ganska öm i hela kroppen. Snuvig och öm i musklerna i hela kroppen... Men men de e nog nåt jag ska klara av att hantera....

Imorrn kommer söta Dattis hit ju och då ska jag göra henne fin i håret igen och faktiskt även göra hennes naglar lite fint blingade... Blir ju inte att vi träffas så mycket eftersom hon bor i Hbg och jag här i Halmstad. Men jag gillar henne och är en underbar tjej!

Jaja, mer om idag. Jag och sambon bestämde sent igårkväll att vi skulle ta en vända till Gekås så vi steg upp med tuppen idag för att dra en repa dit.
Fick faktiskt inhandlat den där fina jackan som jag tittade på förra gången jag va där. Det va inte så länge sen om ni undrar. Och sen blev det egentligen inte så mycket mer shoppat för min del, åker ju till London om tre veckor så jag håller lite i slantarna.

Fast en viktig sak som jag faktiskt också köpte va ett litet sött hundkrypin till min lilla vovve....



Och titta som han stormtrivs. Han e en sån riktig mysvovve han....

Nu e det sovdags, sen kommer ju Datta imorgon... Lovar att lägg upp bilder på resultatet av hennes naglar så fort jag kan.

Så tills nästa gång...

Kommentarer

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0