Ledigt?!... Va e de?!

Hej hej!

Skulle ha en ledig dag idag från mitt ordinarie arbete som frisör... Men det slutade med att jag satt och gjorde naglar på två söta tjejer, den ena Vanja, min arbetskamrat och hennes goda vän Mirei... Mirei kom hit redan vid 14.30 idag och på henne gjorde vi franskt på idag...
Hon brukar vilja ha ganska mycket glitter och bling, men idag blev det som sagt lätt och fräscht med vitt och bara en nätt dekoration.





Sen va det Vanjas tur som kom efter jobbet och dagen till ära så fick jag göra mina allra första GLASTIPPAR... Det e bara så läckert... Frågan e ju varför man inte gjort detta tidigare?! Men men nu e det gjort och de blev bara så urläckert.

 

Till saken med dessa naglar hör att Vanja normalt sett inte är en särskilt rosa person, men känslan när dessa va klara blev lite rosa-aktig.


Så att så va det med denna gången. Så nu dröjer det ("håller tummarna") i alla fall fyra veckor innan nästan nagelbesök för V. Men vi ses ju som tur e på jobbet innan dess... *fniss fniss*...

Nu tänkte jag i alla fall gå och va social med min gubbe.... Så ha det gott till nästa gång....                 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

super snygga naglar du gör!

glastipparna vart ju grymma! ;O)

KRAM TJEJEN!

2009-09-22 @ 22:14:45
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: Karin

Snyggt gumz..:)

2009-09-22 @ 22:35:57
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

Glastippar måste jag prova snyggt och läckert!!

2009-09-28 @ 07:25:37
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0