Lite naturella har ingen dött av.....

För första gången eeeeever, så har jag gjort ett set naturella, och det e minsann och dag inte på vemsomhelst. Bäraren av detta set e faktiskt ingen annan än MIG SJÄLV, hör och häpna.

Blev sugen att testa nagelbäddsförlängningen på mig själv och eftersom jag är (just för tillfället) trött på bling så tänkte jag att då passar jag på att prova Natural Tip.

Blev jättenöjd med resultatet eftersom jag nu fått så mycket beröm att dom faktiskt nästan ser äkta ut. Tror att det e ett rätt bra betyg.



Dagen i övrigt har varit lång.... Har haft en dundrande huvudvärk och somnade på soffan när jag kom från jobbet. Vaknade först när klockan va 19.00 av att min söta sambo sa, e de inte dags att vakna snart. Då hade jag sovit i 3½ h. *suck*.

Och nu e det dags att smita ut med min lilla rackarvovve som idag fått ett nytt fint halsband, en ny fin leksak och ett stoooort härligt ben.

Så ha nu en fortsatt trevlig helg så hörs vi snart igen...

Pöss och kräm
Kommentarer
Postat av: Karin

Tjusigt..:)

2009-09-20 @ 23:47:52
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Melina

Riktigt fina naglar! :) Har du gjort dom på dig själv? Hur länge har du hållt på med naglar?



Håller på att utbilda mig just nu! :)

2009-09-21 @ 00:01:54
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Melina

Okej, jättefina är dom :) Jag är också jättepetig så går till samma tjej varje gång men kanske börjar göra på mig själv om ett tag :P



Tack så mkt! :)

2009-09-21 @ 18:09:29
URL: http://meliinea.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0