Neonrååååååsa....

Hade celebert besök idag när Linda kom på besök med sin Elvisvovve... Har saknat henne, men som sagt nu har hon varit här. Passade på att fixa hennes klor och även lite ny fräsch toning på håret, så nu e hon en ännu snyggare brutta än tidigare.

Som sagt Elvis va ju med också, denna hund är ingen annan lik. Han har så mycket fuffens för sig så ni kan inte ana, han måste bara upplevas. Underbar vovve dock.




Idag bidde det fransk manikyr med lite neonrosa stripes. Va dock något knepigt att få till dessa idag då jag inte hade nån neonfärgad striperlack, men det får jag helt enkelt införskaffa mig.

Så här fint blev det idag. Stor skillnad från förra gången när jag inte va lärd i Light Elegance. Nu kan jag ju göra nagelbäddsförlängningen. Älskar verkligen den tekniken.



Okej så va det nannedags igen... Men ni vet.... Tills vidare....

Kommentarer
Postat av: Karin

Fint...:)

2009-09-28 @ 23:36:17
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Linda

Naaw snuffsan, du e såå go du!

För att inte tala om duktig!!!

Tack än en gång!



Förresten, Elvis hälsar o skickar en kram, o lite småtuggande till Samson =)

2009-09-29 @ 05:39:26
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

Snygga! kan ju vara en ide att visa för de som "bara" vill ha franskt att man kan ha lite bling på utan att det blir för mycket. Får jag låna din bild till min blogg? Har tänkt att länka din sida också om jag får! Många kramizar från ett kallt Stockholm

2009-09-29 @ 09:43:42
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Jag råkade komma in på din blogg och blev såå imponerad av dina naglar! Vill du ha en ny kund så är jag jätte intresserad (har skickat ett mail till dig). Än en gång, skitsnygga naglar!

Mvh Sofia

2009-09-29 @ 21:27:26
Postat av: Marita

Jätte snygga naglar du gör :)

2009-10-07 @ 15:00:05
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0