Seeega ostkrokar... *fniss*

Okej, det e bara för mig att erkänna... Jag har just för tillfället ett beroende av ostbågar... Helst av allt ska dessa också vara sega, hahaha. E man knäpp och knasig eller vadå? Men men, gott e det i alla fall...

Det har varit ett långt uppehåll sen senaste inlägget och det är faktiskt ingenting som jag ursäktar mig över, jag har haft mycket att göra helt enkelt och tyvärr inte haft tid eller ens lust att varken fota, eller blogga.

Men idag har jag lite sug och lust att bjuda på lite av mina kreationer. Det är mycket fransk manikyr som råder för tillfället hos mig och jag känner väl att en fransk manikyr har väl alla sett så det behöver man inte fota om man inte gjort nån söt dekoration som man vill visa...

Men några bilder har jag att erbjuda som inte är franskt...



Vassegoo....
Kommer alldeles strax en tävling för Er som e sugna på att tävla hos mig...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Annica

Oh, I Love Shacknaglarna!!!

2010-06-13 @ 11:12:40
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Lill-Marie

Jag trivs jättebra med mina fina naglar, du är så duktig Annie. Kram

2010-06-13 @ 15:49:17
Postat av: Anna

Hihi! I så fall är vi lika tokiga, för jag vill ha mina sega jag också... :))

När var det jag skulle vara hos dej igen?? Jag har HELT tappat när jag skulle till dej nästa gång...

Kram!!

2010-06-14 @ 07:34:51
URL: http://miranna.se

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0