Okej, nu så....

Nu kommer det eftertraktade blogginlägget som jag hållit på alldeles för länge...

Det har hunnit göras en del naglar denna tid som gått, dock har jag inte varit så flitig med kameran som jag borde varit. Men självklart har jag ett par nails att bjuda på...


Lina ville självklart ha rosa nails...


Och det ville även hennes "svärmor", dock något mildare rosa nyans...


Anna va på besök hos mig, och hon satsade fullt ut på RÖTT... Snyggt som attan...


Även sötaste Ina va och hälsade på och passade på att vässa klorna...
Denna gången en fransk manikyr med lite dots...

Själv så har jag slarvat fasligt med mina egna och har dessvärre inte haft tiden eller orken att göra om dom, däremot va jag inne på HM och shoppade lite och hittade då ett blått nagellack.
Jag brukar ALDRIG använda nagellack eftersom jag allt som oftast lyckas förstöra det innan det hunnit torka, men som sagt har inte hunnit fixa i ordning mina så då fick det bli ett lack... Dock ej utan dekorationer...


Skulle bära marint tema dagen efter att jag målade dom så då fick det ju bli lite marint även på naglarna... Hysteriskt blå färg, men lite kul e det allt...

Förresten en annan kul grej som hänt... Jag är numera långhårig efter att ha satt i en
plågsamhårförlängning. Fint men aj va ont det gjorde...



Nu tänkte jag sätta mig här och slösurfa lite... Se om man kan få lite ny inspiration till veckan som kommer...
Ha en fortsatt skön kväll allihopa.

KRAM



Kommentarer
Postat av: Annica

Va snygg du var i håret!!

I lööööv dom blåa naglarna!!!

2010-05-10 @ 21:44:47
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Maria, Hjärterdam

jag gillar din blogg! =)

2010-05-10 @ 21:59:45
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad är det för märke du jobbar med och var i Halmstad befinner du dig?

2010-05-10 @ 22:15:02
Postat av: Heidi, die Nagelhexe

wow snygga gillar dom blåa skarpt även dom röda



kramiz

2010-05-11 @ 11:09:35
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Victoria

Kan inte du visa bilder på alla dina "grejer" och nagellack som du använder? Det skulle va kul och se :)

2010-05-15 @ 01:06:23
URL: http://hejvictoria.blogg.se/
Postat av: Anna

Och NÖJD som attans är jag ju OCKSÅ!! <3

Ses snart igen!! Kram!

2010-05-15 @ 06:33:27
URL: http://miranna.se
Postat av: sandra

Hej!Du är Otroligt duktig! Får man fråga vilken utbildning har du gått? mvh

2010-05-16 @ 21:40:18

Skriv din kommentar eller hälsning här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (adressen publiceras inte)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback


RSS 2.0